Are 17 ani. Are o relatie de 3 luni. Prietenul ei are 23 ani. Au facut sex neprotejat si ea si-a dat seama, luni, ca a ramas insarcinata. Parintii ei au aflat (ei stiau ca ea e inca virgina) si nu vor sa accepte ca ea sa faca un avort. Cert e ca ea nu se simte pregatita sa fie mama. Are alte planuri si alte prioritati, vrea sa termine scoala, vrea o cariera, cu toate ca, constientizeaza ca a facut o greseala facand sex neprotejat. Pentru a face avort ii trebuie acordul unui parinte. Noi am sfatuit-o sa mai vorbeasca cu parintii ei, in special cu tatal sau. Voi ce ziceti?
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
februarie 13, 2009 la 00:32
cum se numeste piesa difuzata acum ? 😕
februarie 13, 2009 la 00:39
Roxana draga,ia incepe sa le povestesti tu parintilor tai situatia din ziua de azi:ai o scoala de terminat ,o facultate, un viitor in fatza si va fi f greu pt tine cu un copil ,doar ti-ar ingreuna situatia.Ai 17 ani,practic esti un copil cu copil.Ai toata viata inainte ,ai gresit,toti facem greseli in viata dar asa ne trezim la realitate.
Tu poti merge la un medic si poti face chiuretaj (avort) pt ca multi medici particulari fac avort fara acordu parintilor minorilor si toti inteleg situatia in care esti. Bafta draga Roxana si ai grija de tine si de sanatatea ta si nu uita ca tu esti SINGURA care decide cand si cu cine o sa ai un copil !
PS:Nu sunt pro avorturi dar in unele situatii avortul e singura solutie.
februarie 13, 2009 la 00:40
Cum bine ati zis si voi, o greseala o putem face toti. Insa din cate a vb, mie mi se pare o fata cu capul pe umeri. Care stie ce vrea, si care dupa parerea mea nu greseste in ceea ce vrea. Ar trebui sa fie ajutata.
februarie 13, 2009 la 00:51
dak mama ei a zis k e de acord….totushi eu nu sunt de acord cu avortul…..totushi e un suflet……chiar dak ii distruge viatza nu cred k ar trebui…..
februarie 13, 2009 la 00:57
Doamne ce parintii cum frate sa fi de acord sa iti tina fata lor copilul…atat timp cat ea nu are o scoala terminata nu are nimic …cum sa ti acel copilul stind ca nu ai postibilitatea sa il intreti pe acel copil…Fratilor cred ca parinti astaia sunt dusi rau de tot….ei cred ca nu judeca daca au acceptat ca fata lor sa tina acel copil nevinovat !!! Dar in fine traim in Romania si totul este posibill !!!
februarie 13, 2009 la 01:05
@ andrei
sa stii ca nu ma asteptam de la altceva de la tine, avand in vedere ca esta asa contra homosexualitatii.
tu chiar asa de orb esti, de nu vezi mai departe de biblie? oe bune hai sa fin putin realisti!
da in fine, nu despre tine si biblia ta este vorba aici.
parintzi ei ar trebuii sa o sprijine in decizia ei, pt ca pana la urma este copilul lor.
acum tot ce sper este ca tatal sa o inteleaga, si sa o ajute, pt ca ar fi pacat ca ea sa nu isi cladeasca un viitor
februarie 13, 2009 la 01:07
thu catzi ani ai may?…..
mi se pare k gandeshti cam imatur…..
sa omori un suflet nu tzi se pare un pakt?
februarie 13, 2009 la 01:07
Parintii ei au probabil anumite principii si se gandesc ca o sa ajute ei sa isi creasca copilul,dar eu cred ca pana la urma o sa reuseasca sa ii convinga ca avortul este cea mai buna solutie.Se putea intampla oricui,dar are toata admiratia mea pentru felul in care gandeste si pentru ca stie ce este mai bine pentru ea.
februarie 13, 2009 la 01:10
…sincera sa fiu nu sunt de acord cu avortul…sub nici o forma….la urma urmei asta se numeste crima….si daca vrea cu adevarat sa faca ceva cu siguranta va putea face si cu un copil….are 17 ani…e adevarat ca e cam tanara pentru un copil….dar parintii ii sunt alaturi….si asta e cel mai important….cu siguranta o vor ajuta…..a gresit…….acum nu trebuie judecata pentru ce a facut…..dar asta nu inseamna sa ditruga o alta viatza….si sa se gandeasca bine….in urma unui avort poate avea alte probleme….am 21 de ani si sunt studenta la medicina…si stiu ce se intampla un momentul unui avort…mai ales chiuretaj…..are un uter tanar…sansele ca ea sa mai aiba un copil dupa…..nu stiu cat de mari sunt….iar acum daca se gandeste la cariera….mai tarziu se va gandi si la familie….si sa nu ii para rau…..la urma urmei e decizia ei…dar sa nu uite ca are parintii alaturi in toata povestea asta……si asta e cel mai important….felicitari pentru emisiune
februarie 13, 2009 la 01:20
@ andrei
imatur? de ce pt ca vad care este realitate? si nu citez dintr-o carte?
sau sant imatur ca nu sant de acord cu ideeile tale?
spune-mi si mie cum poate fata asta sa isi faca un viitor, ca asta mi-a dat de inteles in ceea ce a spus ea.
ea avand 17 cred ca inca mai este la liceu, si nu stiu daca acum aii voie sa vii la liceu gravida. acum 8 ani cand eram in tara nu prea te mai primeau in scoala(la liceu) gravida, sau cel putin asa era la liceul unde eram eu.
facand scoala la seral nu ii asigura un viitor.
si pt informatia ta andrei am 26 de ani, te-ar mai interesa ceva?
februarie 13, 2009 la 01:22
thu cum ai putea sa dormi noaptea jtiind k tzi’ai omorat propriul copil….parte din corpul tau…..ai putea sa dormi noaptea?
februarie 13, 2009 la 01:25
sau cred k username zice totul….scorpy…..nu cred k te gandeshti la el….te gandeshti doar la tn……
februarie 13, 2009 la 01:31
acel copil nici macar nu s-a nascut, nici macar nu stii ce este (fata/baiat) in acel moment.
dar pt acel copil ar fi drep sa se nasca si mai tarziu maica-sa intr-un exces de furie sa ii zica „auzi ma tu ai fost doar o greseala, si din cauza ta nu am viata pe care mi-o doream”.
tu ai putea sa dormi daca ai auzii asa ceva din partea mamei tale? nu cred.
si parinti ei nu ii inteleg, majoritatea ar zice in acel moment hai la doctor pt avort, da ma rog.
sper sa isi realizeze ceea ce si-a propus in viata.
februarie 13, 2009 la 01:34
mai bn sa ai cum sa suportzi dekt sa nu exishti deloc
shi de unde pana unde sa zica asha cv intr’un exces de furie…..nu potzi sa te gandeshti numai la tn….gandeshte’te shi la el…..eshti putzin cam egoista sa zici k nu ar tb sa se nasca……
februarie 13, 2009 la 01:35
are vreo lagatura numele meu cu ceea ce am postat eu aici? este pur si simplu un nick care il folosesc pe net de cativa ani buni.
vrei sa iti spun si de unde vine? vine de la faptul ca sant scorpion in zodiac.
nun are nici o legatura cu felul meu de gandire, sau de a vede lucrurile.
dupa tine trebuia sa imi pun numele daniel? care este si numele meu in acte?
februarie 13, 2009 la 01:38
mai bn nu imi mai bat capu cu tn….k nu e Biblia mea…….dar in fine….nush ce ai thu in kp…..
februarie 13, 2009 la 01:39
de unde ejti claudia?
februarie 13, 2009 la 01:39
sa stii ca sant cazuri, caderi nervoase in care omul nu se gandeste la ceea ce spune, si ala a fost doar un exemplu dat de mine. sa stii ca daca ascultai emisiunea de mai mult timp auzeai cand cateva persoane au sunat si au scpus ca au fost o greseala cand au fost conceputi de parinti lor.
chiar am prieteni aici unde sant carora li s-a reprosat faptul ca au fost o greseala.
februarie 13, 2009 la 01:40
Ce nu se naste nu exista.Ce nu a respirat aerul nu este persoana!
februarie 13, 2009 la 01:40
pay nu este persoana dar are suflet……
februarie 13, 2009 la 01:41
pay de unde jtii k ea gandeshte asha…..fiecare cu modul lui de gandire…..
februarie 13, 2009 la 01:45
Sufletu e in momentu in care trupul ia contact cu lumea pamanteana.Deci fata poate sa faca ce vrea.Ce naiba sa faca cu un copil la 17 ani?Sa isi puna o piedica in viitor pt ea.
februarie 13, 2009 la 01:46
ba nu….sufletu exista shi fara sa ia contact cu lumea pamanteasca……
februarie 13, 2009 la 01:48
sper k makr parintzii ei sa gandeasca altfel…..k pp k ei gandesc altfel…..
februarie 13, 2009 la 01:56
omule am zis eu undeva ca ea gandeste asa? daca citesti mai bine ai sa vezi ca este o presupunere, de unde stii tu ca poate nu ar gandi asa.
stii cat de greu este pt un copil sa creasca fara tata? nu cred ca stii, pt ca dupa cum a zis ea acel baiat nu avea de gand sa stea cu ea o vesnicie.
pana sa ma mut in belgia eram si eu contra avortului, dar cand trebuie sa iti iei viata in piept singur te gandesti la ce poti face, pt ca si un copil daca vrei sa il faci si sa il tii trebuie sa ai o situatie financiala stabila pt a putea hrani si imbraca acel copil.
ea a avut norocul ca taicasu nu a dat-o afara din casa, un lucru care se intampla des, ce facea ea la 17 ani pe strada cu un copil in burta?
crezi ca e asa simplu sa tii un copil, chiar si cu ajutorul parintilor? cat poate sa stea pe spatele lor?
februarie 13, 2009 la 01:58
trebuia sa se gandeasca la asta knd a facut sex neprotejat….acum eu cred k e prea tarziu…..shi cu ce te’a facut sa itzi shimbi gandirea Belgia?
februarie 13, 2009 la 02:03
@ andrei
deci prin spusele tale elvis inca se mai plimba prin lume si mai trage asa ca un suflet cate o linie de „pudra” si ca 2 pac rapuieste la colt cu baietii.
arata-mi si mie aceea dovada cum ca ar exista asa ceva ce tu sustii? ca eu unu nu am vazut decat ceea ce zici tu si o carte, carte al carui scop a fost dominatia.
februarie 13, 2009 la 02:04
realitatea asta m-a facut sa imi schimb parerea, deci pana la urma esti de acord cu mine ca acel copil este o greseala si o poate auzi oricand.
februarie 13, 2009 la 09:25
eu cred k ar fi bn sa faca avort…are un viitor in fatza..ji cu un copil ii va fi mai greu sa reuseasca… oricum…ar fi trebuit sa se gandeasca inainte sa faca sex neprotejat
februarie 13, 2009 la 09:27
„Au facut sex neprotejat ”
neprotejat de cine? de parinti?
februarie 13, 2009 la 09:29
vorbesc serios acum, am o rubrica la blogul meu „fuck your problems”
cer permisiunea sa iau de la voi de la blog si sa fac sex cu ele. cu problemele bineinteles.
februarie 13, 2009 la 10:11
trebuie sa-shi convinga cumva parintzii sa o lase sa fak avort..makr p tatal ei..dak mama e insarcinata shi mai invok si motive religioase pt kre nu e d acord sa fak avort..[kiar e o tipa matura si e constienta d c i s-a intamplat]..asha k..mult noroc..sa treci cu bn peste si sa s intample ceea c u itzi doreshti:*
februarie 13, 2009 la 10:58
Daca ea are suportul parintilor, nu vad de ce ar renunta la copil. red ca sa faci avort nu e o chestie prea simpla. Presupun ca e destul de traumatizant si nu ai dee unde sa stii dinainte exact care va fi efectul.
Am vreo doua colege care au terminat foarte bine facultatea avand copii mici , deci de putut se poate.
Binenteles ca e mai multa munca, oboseala, mai putine iesiri cu prietenii, mai multe responsabiolitati.
Dar chiar nu cred ca in ziua de azi iti mai ratezi asa viitorul si ajungi muncitor in fabrica daca decizi sa ai un copil.
Daca parintii ei se pot aganja sa aiba grija de copil (ceea ce parintii mei ar fi facut daca as fi fost in situatia ei) de ce sa il avorteze?
Plus ca se poate gandi si la adoptie (desi eu cred ca si acest proces este extrem de traumatizant). Desigur, casele de copii sunt pline si ati crede ca romanii nu adopta niciodata pe nimeni. Dar am niste prieteni de familie care mi-au explicat cat de greu este sa obtii un copil care chiar este mic si pe care sa-l poti creste in mod normal.
februarie 13, 2009 la 11:01
Ma gata cu cearta:) Andrei si scorpy, parerea mea de a face avort este pro, deoarece atunci cand copilul se v.a naste si nu v.a avea nimeni grija de el, atunci nu e bine si plus de asta domnisoara vrea un viitor si cu un copil mic nu prea poti.. Andrei pune.te in locul ei.. Ar trebui sa inteleaga si parintii asta..
februarie 13, 2009 la 11:08
asa cum spune si sanzaiana,”comunicarrre”!
fara comunicare nu se poate rezolva nimic niciodata.chiar daca de multe ori ne este teama sa discutam despre problemele care ne apasa si care nu ne lasa sa dormim,trebuie sa ne deschidm in fata celor care nu ne vor decat binele.A gresit ce-i drept in momentul cand a facut sex neprotejat,insa acum faptul e consumat si trebuie sa gaseasca o cale de a solutiona cat mai repede posibil acest caz.
Sfatul meu este ca totusi sa discute serios cu parintii,mai intai cu tatal ei si sa ajunga la o intelegere.Insa daca o luam pe planul inferior,Roxana va face avORt pentru ca ea nu se simte pregatita si nu doreste sa isi intrerupa studiile.In mometul de fata sunt doua planuri care nu se suprapun deloc si se bat cap in cap.Sunt convisa ca va fi in stare ca pana la urma sa gaseasca o cale de iesire si sa isi poatea vedea in continuare linistita de viata si de ceea ce urmeaza sa fie pe viitor.Capul sus,Roxana si ai incredere in tine!
februarie 13, 2009 la 11:26
Eu zic sa nu va mai certati…nu are rost….cat despre mine nu cred ca are vre-o importanta orasul…..dar totusi ar trebui sa se gandeasca la consecinte din punct de vedere medical…..daca nu stiati intr-un chiuretaj copilul este efectiv smuls din uter si scos bucatele….suna dur dar e adevarat….va dati seama ca in asa ceva riscul de a fi scoase si bucati din uter este foarte mare….asa ca sfatul meu pentru ea este urmatorul….are 17 ani…suntem in februarie….in septembrie sau octombrie va putea naste….de ce nu duce sarcina la bun sfarsit si intre timp cauta o familie care vrea sa adopte un copil…iar cand va da nastere copilului il va da familiei respective…..si daca ea va considera ca poate va pastra legatura cu familia respectiva si va stii in permanenta ce se va intampla cu copilul ei…
Sa va povestesc ceva…..am o cunostinta care in urma unui viol a ramas insarcinata la 15 ani…si tot asa…sa avorteze ca sa scape….ba chiar mai mult si parintii o sfatuiau sa faca asta…..a mers la un medic cu mama ei si medicul le-a explicat riscurile din punct de vedere medical….iar fata respectiva a decis ca vrea sa pastreze copilul….7 luni nu a stat cu parintii deoarece acestia nu erau de acord cu decizia ei…intre timp a dat de o familie care vroia sa adopte un copil….iar in ziua nasterii…cand si mama fetei s-a hotarat sa fie alaturi de ea…erau toti prezenti….si dupa ce a nascut si a simtit copilul aproape de ea…..a decis ca nu va mai da copilul spre adoptie….iar mama nu a fost de acord prima data…dar apoi si-a dat seama ca nu poate pierde asa o dulceatza….nascuse o fetita….si acum fata respectiva are 19 ani…..se pregateste sa dea bacalaureatul si are o fetita de 3 anisori…..si nu ii e rusine cu fetita ei….si e si in primii 10 in clasa…..
Oare chiar nu se poate?….ba da…dar trebuie sa ai vointa…si mai ales ca acest copil a rezultat dintr-o relatie pe care ea a dorit-o….nu a fost fortata….ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte sa mai faca vre-un pas….
Acum decizia este a ei…..ii doresc mult succes
februarie 13, 2009 la 11:50
pfff…dificil caz:(poate ca avortul nu este cea mai buna solutzie,dar este totusi o alternativa daca vrea s isi faca un viitor….
claudia, tu la 17 ani ai fi pregatita sa fi mama?probabil nu sti cate responsabilitati implica un copil…e foarte greu, e greu si pentru o femeie, dar ptr o copila de 17 ani.
E foarte adevarat ca si un avort implica foarte multe riscuri, dar ca sa fi mama mai trebuie si sa fi pregatita din punct de vedere psihic….
februarie 13, 2009 la 13:21
well parerea mea este ca… sincer ar putea sa il nasca… ii pacat sa lase copilul ala balta.. cum zicea mai sus claudia.. sa il dea undei famili care vrea sa adopte un copil … is prea multe riscuri… si oricum… cum un copil la varsta ei .. isi cam distruge viitoru.. dar … si daca face avort isi poate distruge viitorul… e alegerea ei… de ce nu sa gandit la asta inainte sa faca sex neprotejat… sincer.. avortu nu e o solutie.. parerea mea..
februarie 13, 2009 la 15:51
Interesant, toata lumea vine cu sfaturi.
1. Eu doresc sa spun doar ceva care ma deranjeaza enorm, nu este singurul caz de acest fel in care se spune: „nu sunt pregatit sau pregatita sa fiu parinte”-problema este ca tu deja esti parinte fie ca vrei, dar mai ales fie ca nu vrei.
2. Apoi, cum poate ea sa dea vina pe parinti, ca nu semneaza pentru ea, cand a facut sex nu a avut nevoie de semnatura parintilor?
3. In mod sigur ca acel baiat nu va sta cu ea daca nu va face avort, daca acum nu are curajul sa vorbeasca cu parintii lui despre asta, cerindu-i doar ei sa se descurce. Cineva spunea, astfel de baieti sunt ca si cainii vagabonti, care merg pe stada, fac catei si apoi dispar! RUSINE
4. Se tot vorbeste ca este dreptul ei sa aleaga, asa este dar dreptul copilului? ce vina are el?
5. Ultimul lucru, fie ca va face avort (un pacat mare), fie ca nu va face, trebuie sa suporte consecintele alegeri pe care ea a facut-o, sa-si inceapa viata sexuala in afara casatoriei. Ceea ce semeni, aceea vei culege, spune Sfanta Scriptura!
februarie 13, 2009 la 15:54
Spunem ca suntem crestini!
Ce cred eu ca si crestin baptist despre AVORT?
Credincioşii creştini baptişti din România şi, de altfel, din toate celelalte ţări ale lumii, îşi
fundamentează crezul şi practica religioasă pe învăţăturile Sfintei Scripturi. În conformitate cu
Scriptura, viaţa este un dar pe care-l primim de la Dumnezeu. Dumnezeu este autorul, Dumnezeu este izvorul vieţii şi, prin urmare, Dumnezeu este singurul care are ultima autoritate de a decide în problema vieţii şi a morţii. În societatea modernă omul doreşte să se substituie autorităţii lui Dumnezeu în privinţa vieţii şi a morţii.
Un caz specific ar fi cazul avortului. Din diverse motive – sarcini nedorite, activităţi sexuale ilicite, crize sau accidente, probleme de sănătate, perspectiva naşterii unui copil cu malformaţii – apar o multitudine de situaţii în care femeia sau fata care a rămas însărcinată, încearcă să scape de sarcină.
Această încercare, de fapt, este decizia de a curma viaţa cuiva. Noi credem, pe baza Scripturii, că viaţa începe în clipa în care s-a produs fecundarea. Din acel moment, embrionul este viaţă umană. Persoana adultă este doar rezultatul unei creşteri neîntrerupte al acelui embrion; prin urmare, în orice fază se întrerupe viaţa, fie în perioada intrauterină, fie după naştere, fie la vârsta adultă, întreruperea vieţii reprezintă omucidere. Din păcate, foarte mulţi oameni, în diverse societăţi, diverse culturi şi chiar diverse religii, găsesc justificări sub presiunea istoricului la ceea ce este o problemă ontologică.
Credincioşii baptişti din România propovăduiesc, pe de o parte, aspectul sacru al vieţii, dreptul suveran al lui Dumnezeu de a decide cine să rămână în viaţă, când şi cât să rămână în viaţă, suveranitatea absolută a Creatorului şi ascultarea tuturor oamenilor de Creator, pe de altă parte, credincioşii baptişti propovăduiesc iertarea în jertfa lui Cristos pentru toţi oamenii care s-au făcut vinovaţi de păcate, şi, în cazul nostru, de păcatul avortului. De-a lungul şi de-a latul pământului, credincioşii baptişti se implică în rezolvarea acestei probleme, oferind învăţătura Scripturii cât se poate de clar, pe înţelesul tuturor. Apoi se implică în a oferi sprijin moral şi material tuturor fetelor sau femeilor care au rămas însărcinate şi din diferite motive nu-şi doresc sarcina. Credincioşii care aparţin cultului baptist oferă sprijin femeilor abandonate de partener sau familie pentru a le ajuta să nu întrerupă sarcina, pentru ca micuţul care rezultă din acea naştere să găsească un adăpost, o familie, un loc unde să poată creşte şi ajunge o persoană echilibrată în societate.
Şi, poate cel mai important lucru, dorim să propovăduim soluţia lui Dumnezeu şi pentru cei care au căzut în acest păcat, iertarea pentru toţi cei care regretă pruncuciderea şi doresc să-şi schimbe viaţa.
Postat in Cine sînt şi ce cred baptiştii? by Paul Negrut
http://negrutpaul.wordpress.com/
februarie 13, 2009 la 16:00
@PeterP Sunt foarte curioasa daca tu nu ai gresit niciodata cu nimic. Se mai intampla. Hai sa nu spargem toate oalele in capul bietei fete. De vina sunt parintii aia absurzi care nu admit faptul ca se mai poate gresi.
februarie 13, 2009 la 16:02
@gelu pontiac Ne pare rau Gelu daca expresia „sex neprotejat” nu este destul pe intelesul tau. Adica nu au folosit prezervativ.. Duhh
februarie 13, 2009 la 16:58
PeterP ,eu am inteles ca alegerea Roxanei de a face sau nu avort ,nu va afecta cu nimic relatia cu iubitul ei,deci el o va sprijini ,indiferent ce hotarare ar lua ea..asa ca presupunerea ta cade din start ..chiar nu poti generaliza si judeca atat de aspru niste tineri !Cum a zis si Sanziana …se mai intampla;cu totii putem gresi!
februarie 13, 2009 la 17:20
😕 pei…acum ma intreb eu …de ce ar vrea parintii fetei sa pastreze copilul ? nu se gandesc si eu ca fata asta nu e nici macar majora, nu are nimic asigurat si mai ales nu se stie daca tatal copilului il va vrea mereu in preajma lui … adica ma intelegeti voi…:-? cum sa`ti obligi copilul sa` tii o sarcina pe care nu o doresti ?:O duhh…ce oameni…parerea mea este ca fata ar trebui sa le clarifice nijte lucruri sa le spune ca abia acum isi incepe cu adevarat viata si nu ar trebui sa si`o inceapa cu un copil care nici macar nu va fi sigur ca va avea ambii parinti langa el …
februarie 13, 2009 la 17:30
„PeterP spune:
februarie 13, 2009 la 15:54
Spunem ca suntem crestini!
Ce cred eu ca si crestin baptist despre AVORT?
Credincioşii creştini baptişti din România şi, de altfel, din toate celelalte ţări ale lumii, îşi
fundamentează crezul şi practica religioasă pe învăţăturile Sfintei Scripturi. În conformitate cu
Scriptura, viaţa este un dar pe care-l primim de la Dumnezeu. Dumnezeu este autorul, Dumnezeu este izvorul vieţii şi, prin urmare, Dumnezeu este singurul care are ultima autoritate de a decide în problema vieţii şi a morţii. În societatea modernă omul doreşte să se substituie autorităţii lui Dumnezeu în privinţa vieţii şi a morţii.”
inca un tip care vorbeste dintr-o carte, sau poate este andrey cu al nick.
ma rog daca voi santeti asa inversunati in credinta voastra cum de nu mai avei semne de la el ca doar santeti credinciosi pan peste cap.
cum se face ca inca sant razboaie?
cum de dumnezeu nu ajuta copii abandonati, dandu–le direct o familie?
si sant foarte multe intrebari la care nu aveti raspunsuri concrete.
fata asta are 17 ani, inca la liceu presupun si daca nu ma insel in aceasta vara ar cam trebuii sa dea bacul.
avand un copil la aceasta varsta o va face sa nu se mai concentreze la un examen important in viata ei.
februarie 13, 2009 la 19:36
Pai….cum ati zis si voi :|…sa stea de vb cu parinti ei….mdah ..
februarie 13, 2009 la 21:12
am si eu cam aceeasi problema sunt gravida si vreau sa fac avort deoarece nu am cu ce sal intretin sun t studenta anul 1 stau in chirie cu parintii si pe deasupra tatal copilului nul accepta, nu il recunoaste.am 19 ani vreau sami fac un viitor sami termin facultatea ce as putea sai daruiesc copilului daca eu numi aranjez viata?parintii mei nush si nu le pot zice ca nu sunt asa de intelegatori.acum caut sa fac rost de bani pt avort.credeti ca eu nu vreau sami pastrez copilul?dar cu ce?eu vreau tot ce e mai bun pt el nu sa creasca cum am crescut eu cand poate tanjeam dupa o bomboana.
februarie 13, 2009 la 21:42
Eu zic c-ar fi trebuit sa se gandeasca la prioritatile ei inainte sa faca sex neprotejat. E cam greu sa-i plangi de mila cand ea a gresit…
februarie 13, 2009 la 21:55
@tezeu ai dreptare insa oricum acum problema trebuie rezolvata .greseala a fost intr-adevar consumata,dar acum prioritatea o repreiznta daca sa faca sau nu avort
februarie 13, 2009 la 22:16
se spunea mai sus ca la o cadere de nervi o sai spui copiluliu ca e nedorit si a fost o greseala ca s-a nascut
sa fim seriosi ..cum poti sai spui unui copil treaba asta ..cati dintre voi ati faceao ???? si plus de asta copilul e nevinovat pentru ceea ce sa intamplat …si poate roxana ar putea lasa copilu in grija parintilor ..daca ei tot sunt impotriva avortului ..si ea isi poate realiza ceea ce sia propus …eu cunosc pe cineva care a nascut la 14 ani ..dar dupa un an sia continuat scoala 🙂
februarie 13, 2009 la 22:30
omu gresheshte dar tb sa suporte consecintzele….avortul nu e o solutzie…..
februarie 14, 2009 la 02:09
@ Acadea
tu nu ai vazut nici un om in plina cadere nervoasa cred, chiar si un parinte poate spune copilului ca din cauza lui nu a avut el o viata buna, sau ca din cauza lui nu le ajung bani.
chestia asta a auzit-o prietena mea de la tatal ei, crede-ma ca este dureros sa auzi asta.
@andrei
sant de acord cu tine, treb sa suporti consecintele. da de ce sa nu incerci sa iti faci o viata mai buna?
stii ca omul de obicei din greseli invata.
si un copil cand pune mana in foc pt prima data se arde, ramane cus arsura intradevar sau o poate remedia printr-o operatie, dar acel copil va stii toata viata lui ca focul arde.
februarie 14, 2009 la 04:43
Eu zic ca pot sai dau eu niste sfaturi da sa vina la mine acasa. Si sa aduca si niste preservative ca eu nu sunt decat intra opta si mie numi dau la farmacie ca am incercat. Deci, Roxana, sunama.
februarie 14, 2009 la 14:28
Fratilor cu totii tindem spre o viata moderna, succese cariera bunastare materiala etc… Nici care nu ne mai dorim o viata gospodareasca, sau doar o familie clasica fericita! 90 % din noi am sfatui-o sa avorteze. E firesc! Copila trebuie sa isi termine scoala, dar mai mult trebuie sa isi cladeasca o cariera si sa ii asigure viitorului copil o bunastare, nu? Trebuie sa urmeze un vis, un ideal…
Dar acum va intreb daca intalniti o femeie gravida bolnava de sifilis, singura, cu multi copii (peste7) din carea majoritatea handicapati o sfatuiti sa avorteze? Daca da studiati cazul lui Beethoven! Ce vreau sa spun este ca noi nu putem decide acolo unde natura controleaza totul. Mai exact, daca aceasta copila in urma avortului nu va mai putea face copii?
februarie 14, 2009 la 16:00
@scorpia….scumpa am 21 de ani si din punctul tau de vedere nu gandesc nici ca la 5…..nu,nu stiu ce implica un copil….banuiesc ca un copil este un ursuletz de plush pe care il poti pune unde vrei si acolo sta cuminte…..atat gandesc eu la 21 de ani…sper ca acum esti multumita de raspuns
dar te-as intreba si eu pe tine…..daca tu ai face un avort si pe urma nu ai mai putea avea un copil pe care mai tarziu ti-l doresti cu adevarat?Ce faci?…crezi ca te vei putea simti implinita in viatza cu o cariera de succes?…..daca tu crezi ca in viatza cariera e cea mai importanta…..ok…iti doresc succes pe mai departe…dar nu iti doresc niciodata sa simti ce inseamna sa nu fi o femie in adevaratul sens al cuvantului(spun asta din proprie experientza)…mult succes in ceea ce ti-ai propus…
Sunt multe intrebari pe care ni le punem si la care poate ca nu vom gasi noi raspuns….Roxana de ce nu incerci sa intrii si tu aici si poate ne vei da unele raspunsuri?…cred ca ar fi interesant…:)
Iar pentru cei care sunt pro avorturilor…ii indrum catre urmatorul linck…..si ii rog sa priveasca cu atentie anumite imagini…imagini care sunt reale…poate ca le vor spune ceva…..
http://docs.google.com/Presentation?docid=dcvr4ffx_0gfkwfrdc&hl=en
februarie 14, 2009 la 16:42
@ claudia
da crezi ca ar fi drept ca acel copil sa se nasca dintr-o greseala?
da din pct de vedere medical poate fi un risc f mare.
insa nu ii doresc acelui copil sa vina pe lume doar cu o mama in romania, eu sant fara tata de la varsta de 2 ani, si crede-ma ca nu este asa usor pt o mama sa isi creasca copilul chiar si cu ajutorul parintilor, asta o stiu pt ca bunici mei au ajutot-o f mult pe mama mea.
ei nu o sa poata scoate bani din buzunar si pt copil si pt ea, pt ca de e romania si toti stim cad de scumpa este viata acolo.
si mai punem la punct ca parinti ei nu o inteleg acum, dar mai tarziu cand o sa aibe nevoie de un sprijin financial sa zicem mai mare pt ea si copil, nun o sa ii reproseze?
si daca ziceti „pai da ma scorpy da ea a facut o grseala si astea sant consecintele” eu acum va intreb „voi nu a-ti grsit cu nimic (asa ceva mai grav) in viata? nu va pare rau acum?”
februarie 14, 2009 la 17:09
Am ascultat si eu cazul acestei domnisoare. Stiti ce m-a surprins foarte mult, reactia parintilor si gandirea ei. Altele, poate erau batute, date afara, aratate cu degetul. Nu, parintii sunt alaturi de ea, dar nu o sprijina sa faca avortul. Fata e constienta de pacatul facut si gandeste limpede cand spune ca ea este un copil si ar avea responsabilitati prea mari.
Totusi de ce nu s-a gandit inainte de a face sex neprotejat?
februarie 15, 2009 la 12:52
@ roxana-titlu acestui post,daca e si ea pe aici.
da,intr-adevar sexul neprotejat e mult mai placut decat cel protejat,dar poti sa ai o groaja de probleme de aici ca:sa iei o boala cu transmitere sexuala ceea ce nu e tocmai placut(ca sa nu zic sida),si mai poti ramane si insarcinata(cazul tau:( )
Daca stii ca baiatul cu care esti iti este fidel,este indeajuns sa folosesti pastile contraceptive,sunt mult mai ieftine decat un avort,NU INGRASA si nici nu-ti provoaca prea multe probleme(singura problema este ca treb sa le iei timp de 21 de zile la aceeasi ora)
Daca stii ca baiatul iti este infidel,pt a te proteja de bolile cu transmitere sexuala(bts) folositi prezervativul(condom) cu striatii sau simplu.
Ramane la decizia ta ce varianta alegi.
Ps:fa avortul pt ca esti inca tanara(17 ani) si nu e cazul sa ai un copil de acuma,nu treb sa afle ai tai ca ai facut asa ceva decat dupa ce faptul e deja implinit.
il iei frumos de mana,va duceti la un ginecolog particular si se rezolva(cam 200-300 ron depinde cat de mare e sarcina) si data viitoare mai multa atentie.
februarie 15, 2009 la 19:08
scorpy ….nush cati ani ani frate …cred ca esti mai mare ca mine …daca tu zici ca cineva ia spus copiluliu ” ca e nedorit si ca sa nascut din greseala ” spunei acele persoane sa se impuste …..gandestete ca unele persoane isi doresc copii si nu pot avea ..si tu ca ai copil poti spune treaba asta …chiar trebuie sa te impusti …si nu imi spune ca nu stiu ce e aia criza de nervi ..tata avea o matusa care atunci cand o apuca o criza de nervi …spargea tot ce ii pica in mana ….orice ..
februarie 15, 2009 la 20:10
@acadea
banuiesc ca scorpy de pe blogul asta e fosta gagica a lui iulian care si-a luat alea 3 palme.
asa ca,nu-i mai cere unei nebune sa vbeasca cu tine,nu merita,sincer
februarie 15, 2009 la 22:00
=)) =)) =)) anonim1003 esti tare
februarie 15, 2009 la 22:42
asa-i?;)
februarie 16, 2009 la 00:04
@ anonim1003
ai cea mai mare dreptate frate eu sant, cum de ti-ai dat seama?
@ Acadea
o cadere nervoasa nu se manifesta standard, sa spargi farfurii si cani sa stii.
sant sigur ca daca ai avea prietena si ar ramane gravida cu tine, ai da bir cu fugiti, sau te-ai duce la primul spital pt un avort cu ea, asa ca las-o moale.
nervos mai esti astazi.
februarie 16, 2009 la 00:31
stii chiar mai zis mama …ca sa am grija sa nu las pe vreuna insarcinata ….si iam zis io si daca din greseala ramane …poi daca ramane ..vemem cum facem …il crestem doar e copilul tau ….asa ca ..daca prietena si parinti ei sunt deacord ……nici o problema
februarie 16, 2009 la 10:08
@scorpy
exista varianta in care copilul poate fi dat spre adoptie inca de la nastere…sau ma rog 2 sapt dupa nastere…..de ce sa nu luam aceasta varianta in calcul?…..si nimeni nu o obliga sa creasca ea copilul…… crede-ma….sunt multe familii de tineri care isi doresc sa aiba un copil si nu pot avea….nu ii va fi greu sa gaseasca…daca intr-adevar vrea asta…… iar daca cineva are curaj sa spuna unui copil ca nu e dorit…..atunci acea persoana nu poate fi considerata om
cat despre faptul ca a facut o greseala…..da e adevarat…e o greseala…si nu una care poate fi trecuta cu vederea….dar acum nu trebuie sa-i luam capul pentru ce a facut….acum greseala trebuie indreptata…..
mult succes Roxana in decizia pe care o vei lua
februarie 16, 2009 la 13:40
@ Claudia
stii ce inseamna casa de copii? acel copil daca ajunge acolo va fi unul dintre cei 98% dintre copii care ajung pe strada, asa zisi „aurolaci”, sau va ajunge unul dintre viitori detinuti, asta inseamna casa de copii.
intr-o tara dezvoltata mintal ca belgia si tot le este greu sa se adapteze.
si copilul nu i-l iau eu sau noi, din contra ea vrea sa ildea, dar nu poate din cauza parintilor.
si acel om care invinuieste copilul pt viata lui intradevar nu este om, dar o spune la furie, acel copil nu are el vina pt ca s-a nascut, de ce ar trebuii sa auda asta?
de ce ar trebuii sa ajunga la casa de copii, pe strada sau chiar in puscarie? pt ca niste oameni vb dintr-o carte? pt ca niste oameni sant asa orbi incat vad numai partea roza a vietii?
ce sanse are el sa isi traiasca viata intr-un mob normal si civilizat in romania? foarte mici.
de ce spun foarte mici, pt ca in momentul cand m-am intors in tara intr-o vacanta (asta doar dupa 4 ani de stat afara) pur si simplu am ramas socat de ceea ce am vazut acolo.
februarie 16, 2009 la 13:55
bai scorpi ….mai citeste odata ce a zis claudia…a pomenit ceva de casa de copii???….sunteti buni numai sa sariti cu gura ….si are deaptate claudia ..tiam mai spus si io …daca poti spune unui copil ca e din greseala ..impuscate
februarie 16, 2009 la 20:20
bhh am citi eu prost, avand in vedere ca toata noaptea nu am dormit, la ora cand am postat tocmai ma repezeam spre pat.
si da acadea chestia asta se poate auzi de la un parinte, poti zice tu „nu se poate asa ceva” pana o sa fii mosh :D, da crede-ma ca sant destui care pot reprosa asta unui copil.
si pana la urma este decizia ei intr-un fel sau altul sa il tina sau nu.
februarie 16, 2009 la 21:00
de ce nu se gandesc unii cu mai mult de 5 minute in viitor oare???
asta e una din consecintele pe care trebuie sa le suporte….
februarie 17, 2009 la 01:44
Claudia, te insheli AMARNIC. Eu am crescut intr-o CASA DE COPII si vreau sa spun ca nu este adevarat ce spui tu acolo. Daca spui cuvantul ” Casa de Copii” asta nu inseamna neaparat ce-ai spus tu cum ca ar deveni bosketar sau in puscarie. Crede-ma ca eu am cei 7 ani de acasa si sunt cu mult peste unii crescuti in FAMILIE !!! De bine de rau, am facut multe scoli, kiar ti le si enumar ca sa vezi ce am facut: 1-8 in Barlad, 3 ani de profesionala la Timisoara, 2 ani de liceu la Negresti de Vaslui, 2 ani de Postliceala cu profil Contabil in Vaslui, am terminat o facultate cu profil tehnic dupa care am continuat 1 an de studii la MASTER care l-am terminat si pe acela. In prezent lucrez si am unde sta. Asta ca sa vezi k nu toti cei din CASA DE COPII ajung cum ai descris tu in commentul tau catre Roxana. Uneori mor de ciuda ca nu am eu o ocazie din asta … sa imi intemeiez o familie. Sunt foarte MARINIMOS !!!!! Intr-o zi o sa am de regretat asta. Sper ca nu te-am suparat cu comentariul meu … dar TU kiar m-ai suparat cu acea aluzie despre cei din Casa de Copii.
februarie 17, 2009 la 01:49
Scuza-ma Claudia, e pt Scorpy mesajul meu, abia acum am citit mai bine cine a scris mesajul acela in legatura cu Casa de Copii. Avand in vedera ca la ora 1 am scapat de la munca … I’m TIRED !!! 😦
februarie 17, 2009 la 02:08
poi….problema este destul de simpla….kear daca unii vor s-o faca sa para complicata……are 2 variante
1) pastreaza copilu…si nu kred k iese prea bine
2) face orice-i posibil sa obtina acordul de avort de la tata mama …
daca alege prima varianta in primul rand o sa se „nenoroceasca” si poate o sa se uite in okii lui mai incolo si o sa se gandeasca „tu mi-ai distrus viitoru”…ca totusi la 17 ani un kopil care are un kopil….combinatia letala dezastru garantat
daca alege varianta 2 nu are decat sa se gandeasca peste x zile luni ani.ca a fost mai bine..si ca prezervativele nus atat de scumpe ca un avort (si sa nu se mai uite atat la filme de casa unde fac unii la 18 ani copi isi traiesk fericiti pan la adanci batraneti)
februarie 17, 2009 la 10:05
am ascultat emisiunea si intr-un fel o inteleg pe fata, nu vrea sa aiba copilu. e ok si ca ati incurajat-o sa discute cu parintii. dar ce NU E OK e faptul ca nu i-ati explicat sub nicio forma ca ar fi trebui sa se gandeasca mult si bine dk e pregatita pentru copii inainte de a face sex neprotejat. iar prietenul ei e cu atat mai vinovat, avand in vedere ca e mai mare decat ea. sfatul meu e sa nu faca acest copil (totusi), sa se desparta de prieten si sa gandeasca de acum inainte. inainte de orice, copilul e un suflet, chiar cand e atat de micut.
februarie 17, 2009 la 11:22
Din punctul meu de vedere nu e nici o problema…….toti suntem obositi…dar in acelasi timp toti avem dreptul la o parere……
Mult succes Roxanei 😉
februarie 17, 2009 la 15:22
@cristina dar deja faptul este consumat, asa ca.
februarie 19, 2009 la 00:24
@Marius L. te felicit sincer pentru reusitele tale..tot respectul! sper sa o tii tot asa, sa realizezi cat mai multe in viata. In mod sigur la momentul potrivit iti vei intemeia o familie si o vei sustine din toate punctele de vedere.
Da generalizarile dor, mai ales cand te afecteaza direct. Multi fac afirmatii despre casele de copii doar in baza a trei reportaje vazute la TV, unde intr-adevar arata in majoritatea cazurilor doar aspecte negative. Sincer eu am fost de cateva ori sa duc haine si diverse jucarii pe la casele de copii din Bucuresti si nu mi s-a parut prea roz situatia. Chiar am intalnit copii care nu se bucurau de haine si jucarii (cu toate ca erau intr-o stare foarte buna) si-mi cereau bani.
Totusi eu cred ca multi din cei care ajung in casele de copii sunt foarte motivati sa reuseasca in viata. Si sper sa si reuseasca. Cred ca scorpy se referea la faptul ca nu au o viata buna, mai ales o copilarie…si ca probabil asta e un aspect important de luat in seama.
Oricum in ce priveste cazul Roxanei, sfatul perfect (daca exista) depinde de foarte multe aspecte, de situatia ei materiala, de educatie, de mentalitatea parintilor, de studiile ei de pana acum. O singura data am fost speriata ca s-ar putea sa fi ramas eu gravida. Aveam 18 ani si abia terminasem liceul. Pana sa aflu ca nu eram, am stat 2 zile inchisa in camera si am calculat ce pot face. Nu as fi vrut sa apelez la avort dar am calculat ce as putea face sa fie ok pentru acel suflet…si m-am gandit..unde ma duc, cat timp mai pot lucra, cati bani pot castiga, daca sunt suficienti banii pentru perioada in care nu pot munci, cat timp ma pot baza pe ajutorul familiei, cand pot reveni la munca…si asa mai departe. Si la acel moment hotarasem sa ma lupt si sa fac tot posibilul sa merg mai departe pentru acel sufletel. Nu a fost cazul. nu eram insarcinata. La fel as proceda si acum. Dar repet: as analiza cu atentie ce pot face pe viitor si cum ma pot descurca! Fiecare are alte conditii si alte oportunitati!
februarie 20, 2009 la 16:22
@ Sinziana
Ai spus la un momentdat ca „de vina sunt parintii aia absuzri care nu admit ca se mai poate si gresi”.
De vreme ce parintii nu au dat-o afara, nu au alungat-o, nu au izolat-o intr-un loc, cred ca au dovedit suficient ca inteleg ca se mai poate si gresi. Tot ce au cerut este sa aibe dreptul sa aibe un nepot de care sa aibe grija.
Mentalitatea „a fost doar o greseala” nu functioneaza in cazul asta pentru ca actiunea ei are consecinte destul de grave. Imi pare sincer rau pentru ea asa cum imi pare sincer rau si pentru oamenii care dintr-o neatentie stupida ajung sa omoare alti oameni (iti intorci un pic capul de la drum, nu vezi pietonul si il calci cu masina, esti un pic obosit si administrezi un pic mai mult medicament si omori pacientul, nu testezi un mic component si ti se strica o super masinarie care omoara multi oameni etc.)
Daca te uiti la orice serial cu doctori o sa vezi o gramada de cazuri in care „mici neatentii” au urmari super grave. Si neatentiile alea par mult mai neimportante decat decizia de a face sex neprotejat. Si daca te uiti la orice serial cu avocati vezi si care pot fi consecintele unor astfel de greseli.
Deci hai sa nu minimalizam totusi responsabilitatea Roxanei si consecintele actiunilor ei. Oricum am da-o, pentru ea nu exista o solutie usoara. Daca are senzatia ca avortul o va scapa de toate problemele, atunci da, are nevoie de niste parinti care sa-i explice ca nu este asa. Daca are senzatia ca facand avort greseala se sterge cu buretele, da are nevoie de parinti care sa-i explice ca nu e asa.
Daca ea nu e suficient de matura ca sa judece problema sub toate aspectele ei, daca se ascunde in spatele sloganului adolescentin „parintii sunt absurzi” fara sa-si puna problema daca au sau nu dreptate, atunci ar fi mai bine sa lase intr-adevar pe cineva cu mai multa experienta sa ia decizia asta pentru ea.
Eu nu sunt impotriva avortului. Insa sunt impotriva avortului facut ca sa ai „o a doua sansa”, sunt impotriva avortului facut fara a fi discutat inainte cu alte femei care sa fi trecut prin situatii similare (si a analiza solutiile pe care le-au adoptat ele), si sunt impotriva avortului recomandat de persoane care fie nu au trecut, fie nu vor trebui sa treaca prin experienta asta niciodata.
februarie 21, 2009 la 00:58
stii proverbul – mita blinda zgiriie rau! Nu inteleg, de ce nu ia spus, dat de inteles parintilor sai ca si-a inceput viata sexuala, ca poate era sa fi fost ajutat-o mult sfatul mamei al parintilor ei, sau ea, sau vrind sa se imparta in doua…iata, ca a patit-o cu una din ele. ____Nu sustin gindul tau de a avorta, sa ne gindim mai bine, e si un mare pacat, si chiar avortind (o sa te simti libera de parca ai scapat de-o povara) DAR cum ramine cu constienta ( sigur daca mai ai vre-un Dumnezeu in tine) Dar te-ai gindit tu oare, poate acest baby mic, mic din burtica ta e un dragalas-dulce , inocent care ar vrea sa traiasca si sa-ti zica mai apoi – mama! Oare tu ai prefera mai degraba sa devii o criminala??? decit o mamica tinerica ?
februarie 24, 2009 la 23:50
[…] By Andreea Are 17 ani. Am stat de vorba in urma cu 3 saptamani, aveti episodul 1 aici. Astazi a facut intrerupere de sarcina, a fost insotita de tatal ei. Nu au fost complicatii, insa […]
februarie 25, 2009 la 17:35
groaznik gandirea unor oameni care se cred credinciosi.. nu sunt criminali, dar raman indiferentzi si la un pas sa distruga viata copilului lor, ca sa nu mai spun d atributiile alea impartite intre parinti, de park atunci cand au conceput copilul erau fiecare in camere separate.. Si totusi un lucru e bun: nu au dat-o afara din casa..asa cum am mai auzit cazuri, nu ii reproseaza la orice pas si tot asa.
februarie 25, 2009 la 23:03
avortul, cea mai groaznica crima, ucizi o fiinta inocenta si mai mult de atat e chiar copilul tau. A gresit ramanand insarcinata dar AVORTUL a fost o greseala si mai mare….Trebuia sa se gandeaca de inainte ca un copil s-ar putea sa-i strice viitorul, acum ar fi trebuit sa suporte consecintele (mai ales ca avea si sprijinul parintilor)
februarie 25, 2009 la 23:09
@adina Da, dar s-a intamplat. Ce sa-i faci acum ? Hai sa nu dam cu parul.
februarie 25, 2009 la 23:17
Cred ca in parinti ar trebui sa dam cu parul…
aprilie 13, 2009 la 10:31
multsi zicetsi sa se gandeasca la copil.. ce viatsa are saracul copil dak nu e dorit… sau daca va trebui sa suporte toata alergatura tineretsii….sa preusupunem k il pastreaza … ea are 17 ani… este la varsta in care vrei nu vrei schimbi baietsii k nai c sai faci… kopilul ala c o sa faca no sasi cunoasca nici o data adevaratul tata??? hmm…kredetsi k ii va placea… va creste mare shi o sa inceapa sa intseleaga… o sa vrea tot mai mult sa ishi kunoasca tatal cel putsin doar din curiozitate shi atuci ea c o sa zica…:”dragul mami eo nu team vrut pt k eram nepregatita dar mau obligat parintsii pt k au zis k fak un mare pacat”…”shi atunci mam indragostit de alt baiat pt k tatal tau ma lastat” shi o intreaga poveste de iubire …. totusi nu credetsi k acel kopil o sasi priveasca mama k altsi ochi??? shi in plus ganditsiva shi la ea… eo kred k ea decide singura dak e pregatita pt k ea shtie cel mai bine sau… so luom altfel… punetsiva voi in situatsia ei….km vatsi simtsii … nu cred va place… totusi yo nu sunt pro avort dar nici contra … aici e neaparata nevoie de el!!!!!!!! vreau sa stiu cn e de acord k mn….
aprilie 13, 2009 la 10:34
succes roxana!!!!!!!!…:)
aprilie 13, 2009 la 10:45
nu e delok buna faza k kasa de copiii sau adoptsia… ganditsiva un pic… poate k kopilului nui va placea … eo kred k e destul de neplakut sa fii mare sa stai langa niste oameni straini shi sa te gandestiii u aja in sinea ta…: ” ba da oare dc mor fi adus parintsii mei aci la kasa de copiii??? nu meritam shi o o viatsa normala k vorba aia c vina am k atunci la nastere eram un copil mic de tot…” suntsetsi aja barbari … km am mai zis … akm punetsiva shi voi in situatsia asta…. nu kred k var placea sa fitsi aja singuri…:(
aprilie 13, 2009 la 10:47
roxana sa stii k 0mULeTs te iubeste shi te admira pt kurajul tau sper din toata inima k u citesti komentariile postate aici…:X